Weboldal, online áruházi feltételek, feltételek és adatvédelmi irányelvek

A kifejezések meghatározása

  • Az Online áruház, a továbbiakban a Szabályokban „Áruház” vagy „Webhely” vagy „Weboldal” – a www.eperpalanta.hu címen elérhető weboldal és a TOP-PLANT Company egyéb webhelyei, amelyeken keresztül az Ügyfél vásárolhat árut az Eladótól. .

Eladó – TOP – NÖVÉNY Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, cím: ul. F. Krygiera 1, 71-001 Szczecin, REGON 220815312, NIP 5850203086, EU VAT PL5850203086, elérhetőségi telefonszám (+48) 666 816 085, az üzenet elküldhető a “Kapcsolat” fülön található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül

Vásárló – egy természetes személy, aki legalább 13 éves, és ha ez a személy nem 18 éves, az üzletben való regisztrációhoz és adásvételi szerződés megkötéséhez törvényes képviselőjének beleegyezése szükséges, hacsak nem rendelkezik az összes jogi tranzakciók lehetősége, olyan szervezeti egység, amely nem jogi személy, amelynek különös rendelkezései jogi személyiséget biztosítanak, és amely megrendelést ad le, szándékozik leadni, vagy egyéb online áruházi szolgáltatásokat használ (ideértve a fogyasztó fogalmát is, ahogyan azt a Szerződés 221. cikke meghatározza). Törvény). 1964. április 23. Polgári Törvénykönyv, vol. Y. 2014, a módosított jogi folyóirat 121. pontja).

Fél / Felek – az Áruházon keresztül kötött adásvételi szerződés felei, vagyis az Ügyfél és az Eladó, aki megveszi az Árut.

Adásvételi szerződés – az üzletben kínált áruk értékesítésére vonatkozó szerződés, amelyet azután kötnek, hogy az üzlet elfogadta az Ügyfél megrendelését.

Áruk – ingóságok az üzletben, amelyekre adásvételi szerződés vonatkozik.

Ár – Az Áruház weboldalán megjelenő Áruk ára lengyel zlotyban van feltüntetve, beleértve az árukra és szolgáltatásokra kivetett adót (áfa).

Regisztrációs űrlap – az áruház honlapján elérhető szolgáltatás, amelyen keresztül az Ügyfél személyes adatainak benyújtásával létrehozza a felhasználó fiókját, amelynek segítségével megvásárolhatja az árut az üzletben, és ellenőrizheti a fizetés és a megrendelés állapotát.

Megrendelőlap – az áruház weboldalán elérhető szolgáltatás, amely lehetővé teszi az Ügyfél számára, hogy megvásárolja az árut az üzletben.

A Megállapodás teljesítésének helye – az Áruházon keresztül vásárolt Áruk átadásának helye a Lengyel Köztársaság területe, kivételesen – a másik fél, az Eladó előzetes egyeztetésével.

Általános Szerződési Feltételek – ezek az online áruházi szerződési feltételek, amelyek meghatározzák a felek között távközlés útján kötött adásvételi szerződések szabályait, valamint az ügyfelek üzletének használatának szabályait.

  • törvény – ennek megfelelően az 1964. évi polgári törvénykönyv rendelkezései. Április 23. (a 2016. évi törvény 380. cikke, módosítva), 2014. május 30. A fogyasztói jogokról szóló törvény (a módosított 2014. évi közlöny 827. cikke) és A személyes adatok védelméről szóló augusztus 29-i törvény (2016. évi törvény, 922. cikk) és július 16-i, a távközlésről szóló törvény (Law Gazette 2016, 1489. tétel).

Fogyasztó-fogyasztó az a természetes személy, aki törvényes ügyletet folytat egy vállalkozóval, aki nem kapcsolódik közvetlenül üzleti vagy szakmai tevékenységéhez (a Polgári Törvénykönyv 221. cikke).

Távszerződés – a fogyasztóval egy szervezett távértékesítési rendszer részeként megkötött szerződés, a felek fizikai részvétele nélkül, a szerződés megkötése előtt egy vagy több távközlési eszköz (beleértve) használatával (a törvény 2. cikke) a fogyasztói jogokról). ).

Telephelyen kívüli szerződés – szerződés a fogyasztóval:

egyidejűleg a felek fizikai jelenlétével egy adott vállalkozó üzlethelyiségétől eltérő helyen,

a fogyasztó által az a) pontban említett körülmények között tett ajánlat elfogadása. és

az egyéni vállalkozó üzlethelyiségében vagy távközlés útján, közvetlenül azután, hogy az egyéni és személyes kapcsolatfelvétel a fogyasztóval az adott vállalkozó üzlethelyiségétől eltérő helyen jön létre, a felek egyidejű fizikai jelenlétével,

vállalkozó által szervezett utazás során, amelynek célja vagy hatása a fogyasztókkal való promóció vagy szerződések megkötése; (A fogyasztói jogokról szóló törvény 2. szakasza).

Általános rendelkezések

  1. A www.eperpalanta.hu online áruházat az Eladó kezeli, amelyen keresztül az ajánlatában szereplő árukat online értékesítik.

Az árukról és azok árairól a weboldalon megadott információk csak a www.eperpalanta.hu online áruházhoz kapcsolódnak.

Az üzlet a nap 24 órájában, a hét minden napján nyitva tart. Emiatt előfordulhat, hogy az Ügyfél által megrendelt Áruk aznap már eladásra kerültek. Az áruház tájékoztatja a kialakult helyzetet, és az Ügyfél kérésére felveszi a kapcsolatot a megrendelés részleges teljesítésével vagy annak törlésével kapcsolatban.

Az áruház szolgáltatásainak igénybevételének feltétele a jelen Feltételek elolvasása és elfogadása. A megrendelés leadásával az ügyfél elfogadja a Feltételek tartalmát.

Az Ügyfélnek be kell tartania a Szabályzat valamennyi rendelkezését.

A szabályok meghatározzák a az eladó és az ügyfél közötti adásvételi szerződések, valamint az ügyfél és az eladó jogainak és kötelezettségeinek a távközlés útján történő felhasználása.

A Szabályzat ingyenesen elérhető az Áruház weboldalán, és az Áruház minden vásárlójának szól.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a szabályokat bármikor, indoklás nélkül megváltoztassa. Az ügyfél felelős a végrehajtott változtatások felülvizsgálatáért. A módosított Szabályok használata az Áruházban való közzétételével megegyezik az Ügyfél hozzájárulásával ezekhez a változtatásokhoz.

Az ügyfelek megvásárolhatják az árukat az üzletben, függetlenül attól, hogy regisztráltak-e a Regisztrációs űrlap használatával és kitöltésével, valamint létrehoztak-e profilt.

A hatékony megrendelés leadásának fő feltétele, hogy az Ügyfél pontos és valós címadatokat adjon meg, amelyek a Regisztrációs űrlapon szerepelnek, valamint olyan telefonszámot vagy e-mail címet, amelyen a Vásárlóval kapcsolatba lehet lépni az Áruház weboldalán.

Az áruház fenntartja a jogot, hogy technikai okokból, valamint az Eladótól független okokból hibákat kövessen el az Online áruház weboldalán, valamint jogot indokolás nélkül megtagadhatja vagy korlátozhatja bármely áru vevőnek történő értékesítését.

FELTÉTELEK AZ ÉRTÉKESÍTÉSI MEGÁLLAPODÁS MEGKÖTÉSÉNEK ÉS A RENDELÉSEK MEGADÁSÁNAK

Az adásvételi szerződés megkötése az Ügyfél és az Eladó között azután következik be, hogy az Ügyfél a megrendelést az Áruház www.eperpalanta.hu weboldalán, valamint telefonon keresztül megrendelési űrlapon keresztül benyújtja.

A megrendelés feldolgozása azzal a feltétellel történik, hogy a Termék megvásárolható az Áruház raktárában. Ha a megrendelés tárgyát képező áruk egy része nem áll rendelkezésre, az Ügyfelet telefonon vagy e-mailben értesítik a megrendelés állapotáról, és dönt a végrehajtás módjáról (részleges végrehajtás, a várakozási idő meghosszabbítása, a megrendelés törlése teljes megrendelés).

A megrendelés elküldése előtt az Ügyfélnek lehetősége van annak ellenőrzésére és esetleges módosítására (pl. Ügyfél adatai, fizetési módjai, valamint a megrendelés tartománya és mennyisége) a benyújtás szakaszában.

Az üzletben kínált Áruk adásvételére vonatkozó szerződés azután jön létre, hogy az üzlet elfogadja az Ügyfél megrendelését a Megrendelés űrlap, érvényes megrendelés segítségével, ami azt jelenti, hogy a szerződés abban a pillanatban lép hatályba.

Az Áruház weboldalán az Árukkal kapcsolatos minden információ, beleértve az árakat, nem a 6. cikk értelmében vett ajánlat. A Polgári Törvénykönyv 66. cikke, A szerződéskötésre vonatkozó felhívás azonban a CPC 66. cikke alapján. A Polgári Törvénykönyv 71. cikke.

A www.eperpalanta.hu üzlet a nap 24 órájában, a hét minden napján online árusít, és a pénteken, szombaton, vasárnap és munkaszüneti napokon leadott megrendeléseket legkorábban a következő munkanapon dolgozzák fel.

A SZERZŐDÉS JÓVÁHAGYÁSA

  1. A megrendelés leadása után az Áruház azonnal nyugtázza annak átvételét, és egyúttal elfogadja a megrendelést végrehajtásra. A megrendelés átvételének és elfogadásának megerősítése úgy történik, hogy az Ügyfélnek e-mailt küld a megrendelés időpontjában megadott Ügyfél e-mail címére. Az e-mail tartalmazza az eladó nyilatkozatait a megrendelés átvételéről és annak végrehajtásra történő elfogadásáról, valamint az adásvételi szerződés megkötésének megerősítését. A fenti e-mail kézhezvétele után a Felek adásvételi szerződést kötnek.

A megrendelés visszaigazolása különösen a következőket tartalmazza: az Ügyfél által leadott megrendeléssel kapcsolatos lényeges adatokat, beleértve az Üzlet azonosító adatait, azt a címet, amelyre az Ügyfél panaszt nyújthat be, a szállítási árat, a fizetés módját és dátumát, módját és dátumát az áruk átadásának.

Az az ügyfél megrendelése, amely e-mailben nem válaszol az áruháznak a benyújtott megrendeléssel kapcsolatos kérdésére, vagy nem válaszol az általa megadott telefonszámra a megrendelés leadásakor 3 napos időtartamra, érvénytelennek minősül, és eltávolításra kerül a rendelési adatbázisból. .

A vételi szerződés megkötött, biztosított és megkötött tartalmát jelen szabályzatnak az áruház honlapján történő benyújtásával és e-mail küldésével kell benyújtani az Ügyfélnek. Levél az Ügyfélnek. Az adásvételi szerződés tartalmát az üzlet informatikai rendszerében rögzítik és rögzítik.

Az Ügyfél által a megrendelés részeként megadott adatokat a személyes adatok védelméről szóló törvény (2016. évi Jogszabályi Közlöny, 922. tétel) szerint tároljuk és kezeljük az Áruházban.

A beküldött személyes adatokat az Ügyfél önként adja meg, és a megrendelés teljesítéséhez az Áruház feldolgozásához hozzájárulás szükséges. Az ügyfél felelős a hamis adatok megadásáért.

A megrendelőlapon vagy a regisztrációs űrlapon megkövetelt személyes adatok benyújtása az Eladó hozzájárulását jelenti az Ügyfél személyes adatainak feldolgozásához az adás-vételi szerződés teljesítése érdekében, valamint az Adatkezelő jogilag indokolt céljaira az Art. 23 mp 1 pont 5 mp A személyes adatok védelméről szóló törvény 4. cikke. Az Eladó az Áruház vásárlóinak személyes adatbázisát kezeli. Az Adminisztrátor írásbeli megállapodás alapján utasíthatja egy másik szervezetet a Felhasználó személyes adatainak feldolgozására az Adminisztrátor által nyújtott szolgáltatások nyújtása érdekében. Az adatkezelő művészi értelemben nem továbbítja az ügyfelek személyes adatait más címzetteknek. 7 A személyes adatok védelméről szóló törvény 6. pontja. Minden, az üzletben regisztrált vásárlónak joga van hozzáférni az általa nyújtott információkhoz, amelyek a művészet értelmében személyes adatok. A 6. cikk és ezek módosításával ezen felül joga van ellenőrizni az általa nyújtott információk feldolgozását személyes adatok formálásával a fentiekben meghatározott elveknek megfelelően. A törvény magában foglalja különösen azt a jogot, hogy indokolt kifogást emeljen az adatok feldolgozása ellen, és visszavonja az adatkezeléshez való hozzájárulást marketing célból.

Az Ügyfél önként vállalhatja, hogy kereskedelmi információkat kap az Eladótól az Eladó által megadott e-mail címre vagy telefonszámra. Az ilyen hozzájárulás kiterjed az automatizált hívórendszerek közvetlen marketing célú felhasználására is, a 2. cikkben előírtak szerint. 172 mp. 2004. július 16. A távközlésről szóló törvény (2016. évi törvényközlöny, 1489. cikk) 1. cikke.

ÁRUK ÁRA

Az Áruház weboldalán közzétett összes ár az ÁFA-t tartalmazza. Ha az Ügyfél az Európai Unióban be van jegyezve az ÁFA-ba, az Eladó nulla áfa-kulcsot állíthat ki.

Az Áruk mellett feltüntetett ár nem tartalmazza a szállítási költségekre vonatkozó információkat, amelyekről az Ügyfél a 3. § rendelkezéseinek megfelelően tájékoztatást kap.

Az áruház fenntartja a jogot arra, hogy indok nélkül megváltoztassa az Áruk árait, hirdetési kampányokat és értékesítéseket indítson és töröljön, vagy azokon változtasson. A fenti jog nem befolyásolja az Áruk árait az árváltozás, hirdetési kampányok vagy értékesítési feltételek hatálybalépése előtt leadott rendelésekben.

Az akciók, kedvezmények és árengedmények nem kombinálhatók, hacsak másképp nem állapodnak meg vagy a hirdetési szabályok nem rendelkeznek erről.

Az áruk korlátozott mennyiségét értékesítésre szánják, ideértve a promóciós és az értékesítéseket is, és a megrendelést úgy dolgozzák fel, ahogyan az Áruház fogadja az ezekre az Árukra vonatkozó elfogadott és megerősített megrendeléseket, amíg az ilyen értékesítési formák készletei kimerülnek.

A weboldalon feltüntetett árra vonatkozó információk attól a pillanattól kezdve kötelezőek, hogy az Ügyfél megkapja az e-mailt. Levél, amely megerősíti, hogy az áruház elfogadta a megrendelést. Ez az ár nem változik, függetlenül a bolti árváltozásoktól, amelyek az egyes cikkeknél előfordulhatnak.

Termék

  1. Az áruház az Áruk alapvető jellemzőivel kapcsolatos minden információt, beleértve az árat is, az Áruház www.eperpalanta.hu weboldalán, a Termékleírás mellett teszi közzé.

Ha az Áruk nem állnak rendelkezésre (használt vagy más módon), akkor az Áruház az erről szóló lényeges információkat az Áruház weboldalán teszi közzé, vagy a termék eltávolításra kerül az Áruház weboldaláról.

Abban az esetben, ha az Áruház elfogadta az Ügyfél megrendelését, tájékoztatást adott az Áruk elérhetőségéről, vagy bármilyen más ok miatt nem tudta teljesíteni ezt a megrendelést, akkor a vásárlástól számított 7 napon belül jogosult elállni az adásvételi szerződéstől a megkötés dátuma. Ilyen helyzetben, ha az Ügyfél fizetett az Árukért, az Áruház azonnal, de legkésőbb az Áruházi szerződés felmondásától számított 10 napon belül visszatéríti az Ügyfélnek az Árukért fizetett árat. Az üzlet a pénzt az ügyfél által kiválasztott és használt fizetési móddal téríti vissza, kivéve, ha az ügyfél elfogadja egy másik visszatérítési módot.

a 3. pontban említett esetben az Ügyfélnek lehetősége van úgy is dönteni, hogy meghosszabbítja a megrendelés teljesítési idejét a hiányzó áruk várakozása miatt, a hiányzó áruk cseréjét másokkal vagy a teljes megrendelés törlését.

Az áruház fenntartja a jogot az Áruk megváltoztatására, új áruk szállítására az Áruház ajánlatában. Ezek a jogok nem érintik a már benyújtott és elfogadott megrendelést.

Az áruház arra számít, hogy a fotókon bemutatott és bemutatott Áruk megjelenése kissé eltérhet a valóságtól. A termékfotók csak tájékoztató jellegűek.

 

Szállítási dátumok és módszer

  1. A megrendeléseket azonnal, folyamatosan dolgozzuk fel, kivéve csütörtök, péntek és munkaszüneti napokat. A csütörtök és péntek az eladott termékek jellege miatt nem szerepel a szállítási napokban (az áruk pénteki feladásakor az árut a fuvarozó raktárában hagynák, ami jelentősen befolyásolná a kiszállított termékek minőségét).

A szállítmányozó felelős a szállítmányok időben történő kézbesítéséért. Az áruháznak nincs befolyása, és nem felelős az áruk késésének vagy elmaradásáért és a fuvarozók által elszenvedett veszteségekért, valamint az Ügyfél által megadott helytelen vagy pontatlan cím okozta szállítási késedelmekért. Minden alkalommal, amikor az áruház mindent megtesz annak érdekében, hogy megbízható és ellenőrzött szolgáltatásokat vegyen igénybe c társaságok.

A szállítás sérülése esetén az Ügyfélnek panaszjelentést kell készítenie, amelyet kérésre a fuvarozótól megkap. Ez a fuvarozó hibájára vonatkozó panasz kezelésének előfeltétele. Javasolt lehetőség szerint fényképezni a sérült szállítmányt is.

A szállítmányokat hétfőtől keddig szállítják az ügyfélhez, hogy elkerüljék az üzem üzemszüneteit a fuvarozó raktárában (hétvégén).

A vevőnek történő kézbesítés dátuma legfeljebb 2 munkanap, kivéve az ünnepnapokat és a 6. § 5. pontjában nem szereplő napokat, kivéve, ha az Áruház rövidebb időszakot írt elő az Áruk leírásában vagy a megrendelés leadásakor.

Az áruk szállítási időtartama az Ügyfél által választott fizetési módtól függ, és az alábbiak szerint kerül kiszámításra:

  • banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy hitelkártyával – az Eladó bankszámlájának vagy folyószámlájának jóváírásától számítva,

áruk készpénz szállításakor – az adásvételi szerződés napjától.

  1. Személyes átvétel esetén: Az áru átvételének a vevő részére történő elkészítésének időpontja 1 munkanap vagy az Áruház által meghatározott rövidebb időszak. Az Ügyfelet a megfelelő e-mail elküldésével további tájékoztatásban részesítik a boltban átvehető Áru készenlétéről. Levél az ügyfél foglaláskor megadott e-mail címére, vagy telefonon.

Fontos, hogy az Ügyfél ellenőrizze a csomag állapotát, amikor azt az Áruval együtt átveszi. A csomagolás megrongálódása vagy manipulálása esetén a futárnak jelen kell lennie, a károkról értesítést kell készíteni, és minden panasszal azonnal el kell küldeni az eladónak.

Az áruház minden megrendelést abban a sorrendben dolgozza fel, ahogyan azokat beérkezett, a készlet erejéig.

A vásárlást igazoló dokumentum (áfás számla vagy pénzügyi nyugta) minden, a Terméket tartalmazó szállítmányhoz csatolva van. Ha a szerződő fél áfa-fizető és számlát szeretne kapni, akkor el kell küldenie az eladónak erről vonatkozó információkat, az űrlapon a megfelelő opció kiválasztásával és a szükséges adatok megadásával.

A szállítás és a megrendelés előkészítése általában március első napján (március 1.) kezdődik, de ez az időjárástól és a tavasz beköszöntétől függ.

FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI KIADÁSOK FORMÁI

Miután az ügyfél e-mailben megkapta az ajánlat visszaigazolását. Postai úton a megrendelés feldolgozása az üzletben kezdődik.

Amíg az Ügyfél a megrendelt Árukért esedékes teljes összeget kifizeti, addig azok az Áruház tulajdonában maradnak.

Az áruház az alábbi fizetési módokat kínálja és biztosítja a vásárló számára:

  • Fizetés banki átutalással

készpénzfizetés személyes kivonással

fizetés PayU-n és Przelewy24-en keresztül, Paypal,

Fizetés készpénzben a fuvarozó által a szállítás idején. Az áruház fenntartja a jogot, hogy egy adott fizetési módot egy adott esetben megváltoztasson egy adott fizetési mód megvalósításának technikai problémái miatt.

  1. Ha az Ügyfél a fizetési módot banki átutalással történő előtörlesztés formájában választja, akkor a megrendelt Áruk megfizetése előre felszámításra kerül, ami azt jelenti, hogy a megrendelt Árut a fizetés kézhezvételekor küldjük el. Ha a fizetés nem érkezik meg az Eladó bankszámlájára a megrendelés visszaigazolásának benyújtásától számított 7 napon belül, a megrendelés törlésre kerül. Banki átutalással történő fizetés csak az Eladó bankszámlájára történhet

Az átutalás nevének tartalmaznia kell a tranzakció visszaigazolásakor kapott megrendelés számát.

PayU-n keresztül történő fizetés esetén az Árukért történő fizetést előzetesen felszámoljuk, ami azt jelenti, hogy a megrendelt árukat a fizetés kézhezvételekor küldjük el. Ha a fizetés nem érkezik meg az Eladó bankszámlájára a megrendelés visszaigazolásának benyújtásától számított 7 napon belül, a megrendelés törlésre kerül.

A szállítási költségeket az Ügyfél fizeti (azaz a szállítási, szállítási és postai szolgáltatások díját), és hozzáadódik az Ügyfél megrendeléséhez. A szállítási árat a megrendelés leadása előtt minden alkalommal jelzik az ügyfélnek. A költségek összege az Ügyfél által választott szállítási módtól és fizetési módtól függ – ha a „Készpénz” opciót választják, akkor 5,00 PLN-t kell hozzáadni a szállítási összeghez.

Megrendeléskor az Ügyfél elfogadja a Szabályokban meghatározott szállítási költségeket, beleértve azokat az eseteket is, amikor az Ügyfél kifejezi az adásvételi szerződés szerinti kötelességét.

Az Áruk személyes átvétel az Ügyféltől ingyenes. Személyes átvétel lehetséges: F. Krygiera 1 utca, 71-001, Szczecin, Lengyelország

A SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSÁNAK JOGA

  1. A 2014. május 30-i rendelkezéseknek megfelelően a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései (a 2014. évi törvény 827. pontja) szerint a fogyasztónak joga van a megrendelt áru átvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül lemondani a távot. cikkel összhangban szerződést köt és visszaviszi az árut indokolás nélkül és költségek felmerülése nélkül. 33. cikk. A fogyasztói jogokról szóló törvény 34. cikkének (2) bekezdése és 35. cikke. Az ebben a bekezdésben említett elállási jog csak a fogyasztóknak történő értékesítésre vonatkozik, ezért kb csak a Polgári Törvénykönyv rendelkezéseinek megfelelően a fogyasztóval távvezérléssel kötött adásvételi szerződésekre vonatkozik.

Az ügyfél élhet a szerződéstől való elállás jogával azáltal, hogy írásbeli elállási nyilatkozatot küld a következő címre: “TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch”, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001, Szczecin, Lengyelország. Az ügyfélnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől, felhasználva a fogyasztói jogokról szóló törvény 2. mellékletében szereplő szerződéstől való elállás példáját is.

A tizennégy napos elállási idő attól a naptól számítandó, amikor az Ügyfél átvette az Árut, vagy amikor az Árut az Ügyfél által meghatározott szállítótól eltérő harmadik fél vette át. Nagyszámú árut tartalmazó megrendelés esetén, amelyeket külön-külön, tételenként vagy részenként szállítunk az utolsó áru, tétel vagy annak egy részének megvásárlásától számított 14 (tizennégy) napon belül. Ennek a feltételnek való megfelelés érdekében elegendő az Eladót elküldeni az Ügyfélnek a szerződés elállási jogának gyakorlásáról az elállási határidő lejárta előtt.

Az ügyfél köteles az árut az alábbi címre visszaküldeni, kivéve a 2. pontban meghatározott szállítmányt: TOP – NÖVÉNY Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001, Szczecin, Lengyelország, de legkésőbb 14 nappal attól a naptól számítva, amikor az Ügyfél eláll az áruk adásvételi szerződésétől. A határidő betartása érdekében elegendő az árut a határidő lejárta előtt visszaküldeni.

Az áruk adásvételére vonatkozó távmegállapodás megszűnésekor a szerződés érvénytelennek minősül, és az Ügyfélnek az Ügyfél által teljesített kifizetéseket szállítási költségek nélkül visszatérítik (kivéve az Ügyfél által választott szállítási módból eredő többletköltségeket, kivéve a legolcsóbb standard módszer). eladó). A Felek által benyújtottakat változatlanul visszaküldik.

  1. A kölcsönös előnyöket haladéktalanul, legkésőbb tizennégy (14) napon belül meg kell téríteni a fogyasztó elállási nyilatkozatának az Eladó általi kézhezvételétől számítva. Az üzlet az árat az ügyfél által használt ugyanazon fizetési móddal téríti vissza, kivéve, ha az ügyfél más visszatérítési módot fogad el.

Az áruház visszatarthatja az Ügyféltől kapott fizetést, amíg a Terméket visszaküldik, vagy az Ügyfél visszaigazolást nyújt be, amelyik előbb bekövetkezik.

Az Ügyfél felelős az áruk értékének csökkenéséért az áruk olyan módon történő felhasználása miatt, amely meghaladja az áruk jellegének, jellemzőinek és funkcionalitásának meghatározásához szükséges mértéket. Az áruház fenntartja a jogot – az ilyen áruk visszaküldésével lehetősége van az áruk megfelelő csökkentésének követelésére, figyelembe véve az Ügyfélnek történő visszaküldést.

Az áruk adásvételi szerződésétől való elállás jogának érvényesítésével kapcsolatos minden kérdést közvetlenül az info@eperpalanta.hu címre kell benyújtani.

Az ügyfél által visszaküldött árukat megfelelő módon kell csomagolni, biztosítva, hogy a szállítás során ne okozzon kárt, ha lehetséges, az árukat az eredeti csomagolásba kell csomagolni. Az árukat az összes berendezéssel és tartozékkal együtt, valamint az eladáskor kiállított dokumentumokkal, és ha lehetséges, az eladás igazolásával (adószámla vagy számla) vissza kell küldeni az eladó címére “TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch”, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001, Szczecin, Lengyelország.

Az Áru visszaküldésének közvetlen költségeit, vagyis az áru csomagolásának és visszaküldésének a szerződésből való elállással kapcsolatos költségeit mindig az Ügyfél viseli.

A vevőnek nincs joga elállni az áru-szerződéstől olyan szerződések esetében, amelyek tárgya:

  • gyorsan romló vagy rövid eltarthatóságú tárgy (pl. Élő növénypalántákat a csomag kézhezvétele után azonnal el kell ültetni) (a 2014. június 24-i törvény 827. cikke, 38. cikk (4) bekezdés);

zárt csomagolásban szállított cikk, amelyet egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomag felbontása után nem lehet kinyitni, ha a csomagot szállítás után nyitották fel;

olyan tárgyak, amelyek természetüknél fogva elválaszthatatlanul kapcsolódnak más dolgokhoz a szállítás után (például élő növényi palánták, amelyeket azonnal el kell ültetni a szállítás után, azaz Y. elválaszthatatlanul kapcsolódik a talajhoz) (2014. június 24-i törvény, 827. cikk, 1. cikk) 38. cikk (6) bekezdés);

és a jogi szabályozással kapcsolatos egyéb esetek.

ÁRUHIBÁK, GARANCIAFELELŐSSÉG

  1. Az üzletben kínált összes termék új, fizikai és jogi hibák nélkül, és jogszerűen kerül forgalomba a lengyel piacon.

Az Eladó köteles az Ügyfelet hibátlanul átadni.

A jótállás értelmében az Eladó a Vevővel szemben felel az általa megvásárolt Áruk fizikai vagy jogi hibáért a 2014-ben meghatározott mértékben. Május 30. A fogyasztói jogokról szóló törvény és a Polgári Törvénykönyv rendelkezései.

A kétségek elkerülése érdekében kijelentjük, hogy a jelen szabályzat egyik rendelkezése sem r korlátozza az Ügyfél jogait a Lengyel Köztársaság területén hatályos törvények rendelkezései alapján. Ilyen rendelkezések esetében a Lengyel Köztársaság területén hatályos törvények – különösen a Polgári Törvénykönyv és a fogyasztói jogokról szóló törvény – rendelkezéseit kell alkalmazni.

Az Áruk hibája esetén az Ügyfélnek joga van a Polgári Törvénykönyv rendelkezéseinek megfelelő garanciáját felhasználni, például panasz benyújtásával.

A panasz alapja lehet többek között a megrendelt termék leszállítása, a megrendelés hibás teljesítése vagy nem megfelelő mennyiségű áru leszállítása.

Panasz benyújtásának jogával kitöltheti a weboldalon található PANASZLAPOT, vagy panaszt írhat, és visszahozhatja a meghirdetett Árukkal együtt, és ha lehetséges, igazolja a vásárlást (nyugta vagy számla a következő címre: TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, 1 F. Krygiera utca, 71 – 001 Szczecin, Lengyelország). A panasz űrlapon az Ügyfél többek között jelzi az Ön elvárásait az Eladó kötelezettségei teljesítésének módjával kapcsolatban (a Ptk. 560. cikke szerint).

Az Eladó fenntartja a jogot arra, hogy 14 napos (tizennégy munkanapos) panasztételi periódust kapjon az Áru vevőtől történő átvételétől, és vállalja, hogy tájékoztatja az Ügyfelet a megtett intézkedésekről.

Nem a fogyasztó számára eladó, kivéve a Polgári Törvénykönyv 556–576. Cikkét.

A megrendeléssel kapcsolatos megsértéseket vagy eltéréseket az áruval való szállítás kézhezvételétől számított 2 napon belül be kell jelenteni.

A garancia és az elállási jog nem érvényes, ha a Terméket külső eredetű mechanikai sérülések érintették. Ezért mielőtt a futártól átvenné a csomagot, mindig ellenőrizze, hogy a csomagolás nem sérült-e meg szállítás közben. Különös figyelmet fordítson a csomagoláson elhelyezett hevederek vagy tömítések állapotára. Ha a csomagolás megsérült, vagy a tömítések (szalagok) megszakadtak, ne fogadja el a csomagolást, és a futár előtt készítsen kárjelentést, és minél előbb vegye fel a kapcsolatot az eladóval az ügy tisztázása érdekében. A csomag átvizsgálása szállításkor előfeltétele annak, hogy figyelembe vegyék az ügyfelek kárát vagy lopását a szállítás során.

ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

(1) E rendelkezések egyes rendelkezéseinek a törvényben megállapított eljárással összhangban érvénytelennek vagy hatástalannak való elismerése nem befolyásolja a fennmaradó rendelkezések érvényességét vagy hatékonyságát. Az érvénytelen rendelkezés helyébe az érvénytelen rendelkezés célkitűzéseihez legközelebb eső szabály lép, és mindezen előírások.

Az Eladó nem vállal felelősséget az e-mail szerverekért, amelyek az Ügyfél e-mailjét kezelik. Az Eladó által az Ügyfél által megadott e-mail címre küldött e-mail üzenetek, az adminisztrátorok és az Eladó által küldött e-mailek blokkolása. Törölje és blokkolja a felhasználó által telepített üzeneteket. Vevő.

Az Eladó nem vállal felelősséget olyan illetéktelen harmadik felek által végrehajtott tranzakciókért, akik hozzáférést szereztek az Ügyfél számlájához az Áruházban, az Ügyfél elvesztése vagy a belépési név vagy jelszó nyilvánosságra hozatala miatt.

A felek közötti vita esetén az Ügyfélnek lehetősége van peren kívüli panasz- és jogorvoslati eljárások alkalmazására.

A lengyel törvény rendelkezéseit, különös tekintettel a rendeletekben említett jogi aktusokra, az áruház weboldalán nem szabályozott kérdésekre kell alkalmazni.